Frustrasjonar, Livet
Comments 5

Not fit for flight

Dette har eg opplevd på nært hald, at ein flypassasjer går amok på flyet, og går til åtak på kabinpersonalet. For vår del var det på veg frå Doha til Kathmandu, der ein passasjer hadde fått i seg noko han ikkje hadde spist, og lagde bråk store delar av turen.

Slike situasjonar er ekstremt ubehagelege, og må vere kabinpersonalet sin store skrekk. Samstundes er det grunn til å lure på kva innsjekkingspersonalet har gjort her, det bør vere deira oppgåve å gjere ei kjapp vurdering av dei som går ombord. Slike personar burde det vere mogeleg å «avdekke» før dei kom så langt som inn på flyet.

Bakkemannskapet må nok gå i seg sjølv her, og sjå på kva dei kunne ha gjort betre for å oppdage dette tidlegare. Samtidig er tidspresset stort, og ein vil kanskje ikkje forsinke innsjekk med å byrje å akkedere med personar som kanskje kan skape bråk. Mange og kjappe vurderingar skal gjerast, og nokre gongar oppdagar ein for seint at dette mennesket ikkje burde fly i det heile.

This entry was posted in: Frustrasjonar, Livet

by

Kvinne, bur i Oslo og har feriehus i Billingsfors, lever med mat, musikk, dufter og ein hage, gjer mitt beste for å nyte livet.

5 Comments

  1. Jeg har vært bakkepersonell. Ja, det var tidspress, men sikkerhet hadde alltid første prioritet. Det er ikke mange minuttene en passasjer er i kontakt med personale, og fra innsjekk til ombordstigning kan det ta opptil to timer. Vi mente også vårt om innsjekksautomatenes evne til å ivareta sikkerheten på dette området. Med denne problemstillingen i bakhodet hendte det ganske ofte at jeg «slo av en liten prat» ved ombordstigning. Det hendte også at jeg «somlet» med noe slik at jeg kunne kjøpe meg tid til å se ann passasjeren. Tips fra serveringspersonale og medpassasjerer var veldig verdifulle. Min erfaring var at fulle passasjerer hadde en egen evne til å skjerpe seg mange hakk ved ombordstigning. Det hadde lite for seg med konfrontasjoner av typen «Er du beruset?» eller «Hvor mye har du drukket?» Litt småsnakk og en diskre henvendelse til flyets kabinpersonale hadde mer for seg. Til syvende og sist er det flyets kaptein som avgjør om passasjeren skal være med eller ikke. Derfor ser det ut til at bakkemannskapet ikke gjør noe med problemstillingen. Det gjør de, det synes bare ikke så godt.

    Det er riktignok noen år siden jeg var flyplassansatt, men jeg har vondt for å tro at sikkerhet har mindre fokus nå enn da.

  2. agnete djupvik says

    kan du ikke legge ut lenkene til reisedagbøkene du hadde fra Nepal og Egypt ? tror ikk det bare er jeg som vil lese de !

  3. Kristbjørg says

    Eg har også opplevd dette, frå Ålesund til Gran Canaria i 1988. Mitt inntrykk er at flyvertinnene er lite påpasselige med å nekte servering, for det er ofte ombord i flyet dei blir fulle. Mange har sikkert handla på taxfree som dei åpner og drikk underveis. Dette var min aller første flytur, og eg var ikkje mykje høg i hatten då vi landa! Var ei mindre hyggelig opplevelse kan man seie! Eg trudde dette hadde vorte bedre med åra, men har fått høyre fleire skrekkhistorier som har skjedd nylig.

Leave a Reply