Det søte
Søndag er det lov med dessert, ikkje sant? Desserten i dag er ein slags fruktsalat med blodappelsin og mango. Blodappelsinene er berre å få tak i i februar og mars, så då får vi nytte høvet. Eg lagar ein saus av appelsinsafta som liknar på den du fekk oppskrift på til rispudding for ei stund sidan, bortsett frå at denne søtar eg med honning. Den er så god at den kan godt få vere med ein runde til. Slik gjorde eg det: Fruktsalat med mango og blodappelsin To mangoar Tre blodappelsinar 1 ts maisenna 1 ss vatn 1 ss honning Skjer topp og botn av appelsinene. Skjer skalet av appelsinen frå topp til botnar slik at alt det kvite unntatt hinnene mellom båtane blir borte. Skjer ut appelsinfiletar av båtane mellom hinnene. Legg dei til side. Kryst safta ut av det som er att når filetane er skorne ut, og det skalet du har skore bort. Ta vare på all safta. Ha den i ein kjele med ei skei honning, og la det koke opp. …